Det første du skal gøre er at oprette en profil her i sejlklubbens klubmodul.

1. Feltet for oprettelse af profil, finder du øverst i højre hjørne - markeret med en pil

2.    Når du har oprettet din profil, skal du melde dig ind i sejlklubben. Tilmeldingsfeltet finder du i menubjælken lige ved siden af "huset". Klik på (tilmelding & info), og du er godt i gang

3.   Når du klikker på "Tilmelding", får du flere muligheder. Det første, du skal gøre, er at klikke på "Tilmelding". Oplysninger vedrørende betalinger via NETS fremgår af hjemmesiden.

4.    Når du er blevet meldt ind i sejlklubben, så skal du tilmelde dig det hold, der indeholder den aktivitet, du skal deltage i. Matchrace, sejlerskole, kajak, juniorsejlads eller andet. Du skal være opmærksom på, at der er visse hold, du ikke må tilmelde dig uden at have snakket med en fra klubben, det står klart på de hold, det omhandler.

Hold i dag