Lån af lokaler i Roskilde Sejlklub

Medlemmer af sejlklubben kan mod betaling låne lokaler til private arrangementer. Man kan låne “skolestuen” og “sporvognen” for 2.400 kr. Man kan desuden benytte lokalet midt i klubhuset. De to lokaler kan rumme 60 personer, efter aftale op til 80 personer. Der er adgang til køkkenet, som er udstyret med glas, porcelæn mv. Der kan i begrænset omfang laves mad i køkkenet, men det egner sig primært til anretning.

Hvis man ønsker at låne lokalerne i to dage koster det 3.600 kr.

Ved mindre arrangementer - max. 25 personer - kan man låne “skolestuen” for 1.500 kr.

Man låner lokalerne i ét eller flere døgn, og perioden aftales konkret med kontaktpersonen vedr. udlån.

Ikke-medlemmer kan leje lokalerne for et mergebyr på 50 pct. + et depositum på 2.500 kr.

Rengøring er obligatorisk og  koster pt. 1.000 kr. på hverdage og 1.200 kr. på søndage.

Ansøgning om lån af lokaler skal ske pr. mail med angivelse af arrangementets art og antal deltagere til kontaktpersonen vedr. udlån.

Sejlklubben kan afvise en ansøgning uden begrundelse.

Da sejlklubbens lokaler selvfølgelig primært står til rådighed for sejlklub-arrangementer som stævner, træningssamlinger, medlemsmøder mv. kan der være andre brugere af køkken, lokaler i midten af klubhuset, samt badefaciliteter.

Man kan forhåndsreservere lokalerne 12 måneder før arrangementet, men først få endelig bekræftelse 6 måneder før datoen. Man skal selv henvende sig for at få lånet af lokaler bekræftet.

Den, der låner lokaler, er personligt ansvarlig og skal selv deltage i arrangementet.

Der er totalt rygeforbud i hele klubhuset.

Der må ikke spilles musik for åbne døre og vinduer.

Der må ikke flages fra klubbens flagmast ved private fester.

Der må ikke støjes til gene for naboerne.

Der er ikke parkeringsmuligheder ved klubhuset, så parkering skal ske ved havnekontoret eller på parkeringsområdet ved vandrehjemmet.

Der er mange stråtækte huse i området, så enhver form for fyrværkeri er totalt forbudt.

Ved lån af lokaler modtager man en faktura, som skal betales inden en uge.

Henvendelse vedrørende lån af lokaler kan ske til:

Lone Østergaard
Tlf. nr.: 2165 0225